Kontakt: zuch.w.przedszkolu@gmail.com
Materiały na dzień 12.11.
Rozdział IV – w którym Kłapouchy gubi ogon, a Puchatek go znajduje
Materiały na czas 9-10.11
ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
Październik 2020 r.
TEMAT KOMPLEKSOWY : „ Misiu Pysiu i Zuchy przedszkolaki ”
realizowany od 01.10 – 09.10.2020r
- skazywanie części swojego ciała w zabawach ruchowych
- dbanie o swoją aktywność fizyczną podczas ćwiczeń gimnastycznych
- poznawanie swojej miejscowości
- wzmacnianie więzi uczuciowej z rodziną
- nabywanie umiejętności wypowiadania się na określony temat
- rozwijanie pamięci podczas nauki piosenki
TEMAT KOMPLEKSOWY : „ Pysio i Przedszkolaki dla klimatu ”
realizowany od 12.10. – 16.10.2020r
- rozwijanie mowy biernej i czynnej dziecka
- posługiwanie się liczebnikami porządkowymi
- rozwijanie poczucia rytmu w zabawach muzycznych i matematycznych
- zwrócenie uwagi na wpływ człowieka na otaczające nas środowisko
- poznawanie różnego rodzaju domów, ich rozkładu oraz wybranych urządzeń elektrycznych w nich dostępnych
- dzielenie się swoimi przeżyciami związanymi ze zwierzętami przebywającymi w domu; dbanie o zwierzęta
TEMAT KOMPLEKSOWY : „ Jesień z Misiem wędruje przez ogród i sad ” realizowany od 19.10. – 23.10.2020r.
- poznawanie różnych owoców i warzyw, sposobów ich przechowywania ; rozpoznawanie ich za pomocą dotyk
- uświadomienie sobie wartości odżywczych owoców i warzyw oraz zagrożeń wynikających z braku higieny
- rozwijanie sprawności manualnej podczas wykonywania prac plastycznych
- rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie 4
- wzbogaca doświadczenia smakowe podczas komponowania zdrowej przekąski
TEMAT KOMPLEKSOWY : „ Idzie jesień z Misiem przez park i las ” realizowany od 26.10. – 30.10.2020r.
- rozpoznawanie i nazywanie darów jesieni; klasyfikowanie ich wg określonej cechy; dbanie o rośliny
- poszerzenie doświadczeń plastycznych z wykorzystaniem materiału przyrodniczego; rozwijanie zdolności manualnych
- uczestniczenie w działaniach pozwalających na poznanie swoich możliwości
- rozwijanie słuchu fonematycznego w toku zabaw z elementami sylabizowania.