Realizowane treści

SŁONECZNA GROMADA I PROMYKI:

Temat Polska:

  • poznaje i utrwala słownictwo związane z tematem ojczyzny (e.g.Poland, country, flag)
  • uczestniczy w zabawie ruchowej polegającej na wskazywaniu kolorów, szukaniu, i reagowaniu na ustalone sygnały

Temat rodzina:

  • utrwala nazwy członków rodziny,
  • używa zwrotów „He is..” , „She is..”
  • przelicza członków rodziny
  • uczestniczy w zabawie w oparciu o wiersz „My Amazing Family”,

Temat pomieszczenia:

  • poznaje i utrwala nazwy pomieszczeń w domu,
  • używa zwrotów „It’s sb’s room”,
  • rozumie treść bajki czytanej w języku angielskim („Peace at least”),
  • posługuje się określeniami kierunków podczas gry w prowadzenie,

Temat jedzenie:

  • posługuje się nazwami wybranych warzyw, owoców i posiłków,
  • określa kolor i wielkość danego warzywa,
  • uczestniczy w zabawie w „Very Hungry Caterpillar” na podstawie bajki czytanej,
  • śpiewa piosenkę „Vegetable song”
  • określa cenę danego produktu podczas zabawy w sklep

ISKIERKI:

Temat Polska:

  • poznaje i utrwala słownictwo związane z tematem ojczyzny (e.g.Poland, country, flag)
  • uczestniczy w zabawie ruchowej polegającej na wskazywaniu kolorów, szukaniu, i reagowaniu na ustalone sygnały

Temat rodzina i przeciwieństwa:

  • poznaje i utrwala nazwy członków rodziny,
  • przelicza członków rodziny
  • uczestniczy w zabawie w oparciu o wiersz „My Amazing Family”,
  • śpiewa piosenkę „Baby shark”, „Where is baby”
  • wskazuje przeciwieństwa (e.g. big/small, tall/short, Fast/slow, open/shut)
  • wybiera ilustrację pasującą do opisu nauczyciela

Temat jedzenie:

  • rozpoznaje nazwy  wybranych warzyw, owoców i posiłków,
  • określa kolor i wielkość danego warzywa,
  • rozumie treść bajki czytanej w języku angielskim,
  • uczestniczy w zabawie w „Very Hungry Caterpillar” na podstawie bajki czytanej,
  • bawi się do piosenki „Vegetable song”
  • przelicza owoce/warzywa w zbiorach